Alte informatii despre sanatate !

           

                     Remedii naturale impotriva gripei !

   Ce e scris mai jos nu e poveste: sunt intimplari reale. Din studiile efectuate asupra proprietatilor si efectelor Cepei  si Usturoiului, se pare ca aceste doua vegetale deosebite au proprietateade a “absoarbi „ virusii si bacteriile, in momentul  in care sunt”activate”, adica in momentul  in care intra in contact cu aerul.

 Astfel, in trecut, in traditia romaneasca Ceapa si Usturoiul se”desfaceau” la masa si se mancau direct, ca atare, pe loc. Nu se preparau spre a se lasa “pe mai tarziu”. Si de ce se facea asa?… In momentul in care Ceapa si Usturoiul sunt”activate” (intra in contact cu aerul), ele incep sa “absoarba” din mediul inconjurator virusii si bacteriile. Cind se mananca direct, pe loc, ea intra direct in organism. Astfel, procesul de absorbtie al virusilor si bacteriilor se produce doar ininteriorul organismului, preluand de acolo virusi si bacterii. In cazul in care Ceapa si Usturoiul nu se consuma “pe loc”, in contact cu aerul ele incep “absorbirea” de virusi si bacterii din mediul inconjurator (pana la momentul in care le mancam), pe care noi apoi leintroducem in organismul nostru gata “impanate”. Astfel, putem alege:- folosim Ceapa sau Usturoiul spre a atrage virusii si bacteriile din atmosfera, pe care apoi sa le introducem in organism, sau- folosim Ceapa si Usturoiul sa absoarba doar virusii si bacteriiledin organism?…De noi depinde…

In 1919 cand gripa a ucis 40 milioane de oameni, un doctor vizitat fermierii pentru a-i ajuta sa combata gripa. Multi dintre fermieri si familiile lor o contractasera si multi chiar murisera. Doctorul a ajuns la un fermier unde, spre surprinderea lui, totimembrii familiei erau sanatosi. Cand doctorul a intrebat fermierul cefacea el diferit de ceilalti, sotia lui a spus ca a pus o ceapa curatata intr-un vas in fiecare camera a casei (si probabil pe vremeaaceea casa avea doar 2 camere). Doctorul nu a crezut si a cerut  una din cepe pentru a o analiza la microscop. Spre surprinderea lui adescoperit virusul gripei in ceapa. In mod evident aceasta a absorbit virusul pastrand familia sanatoasa. Apoi, am auzit aceasta povestire de la coafeza mea din Arizona. Acum multi ani angajatii ei se imbolnaveau de gripa si la fel multi dintre clienti. In urmatorul an ea a pus cepe in boluri peste tot in salon. Spre surprinderea ei nici un angajat nu s-a mai imbolnavit. Treaba functioneaza! (si nu, nu fac afaceri cu ceapa).  Morala povestii este: cumparati cateva cepe si puneti-le in boluri in fiecare camera din casa.

Daca lucrati la birou, puneti unu sub birou sau undeva pe un raft. Incercati si veti vedea. Noi am facut asta anul trecut si nimeni din casa nu s-a imbolnavit de gripa. Daca va ajuta pe voi si pe cei dragi sa nu va imbolnaviti, cu atat mai bine. Daca totusi faceti gripa, va fi o forma usoara. Oricum… ce aveti de pierdut?  Doar cateva cepe!!!!Acum… mai exista si un PS la aceasta poveste, trimis de o prietenadin Oregon care de obicei imi trimite contributii la articolele pe tema sanatatii. Ea mi-a povestit urmatoarea experienta despre ceapa: “Eu nu stiam despre povestea cu fermierul… dar stiu ca eu personal am facut pneumonie si am fost foarte bolnava.  Am citit un articol care spunea sa tai o ceapa la ambele capete, sa pui unul din capete intr-o furculita si sa pui capatul infipt in furculita intr-un borcan gol… iar apoi sa pui borcanul langa patul pacientului peste noapte. Se spunea ca ceapa se innegreste peste noapte din cauza germenilor…si chiar asa s-a intamplat. Dimineata ceapa era un dezastru, dar eu déjà ma simteam mai bine. Altceva ce am citit intr-un articol a fost ca atat ceapa, cat si usturoiul, distribuite prin camera, au salvat pe multi de la ciuma neagra. Ele au multe proprietati antibacteriale si antiseptice. “Si acum inca o notaCEPELE ABANDONATE DEVIN OTRAVITOARE. Am folosit o ceapa care fusese lasata in frigider. Uneori nu folosesc o ceapa intreaga odata, ci pastrez cealalta jumatate pentru mai tarziu. Dupa ce am citit aceasta informatie mi-am schimbat parerea… si peviitor voi cumpara cepe mai mici.

Nu ar trebui niciodata sa pastrezi o bucata de ceapa taiata. Nu este sigura nici daca o pui intr-o punga etansa si o bagi la frigider. Se contamineaza deja suficient doar prin faptul ca e taiata si sta la aer putina vreme, si poate deveni periculoasa pentru cine o  ingereaza(asa ca, atentie sporita la ceapa care va este pusa in  hotdog ).

Atat ceapa cat si cartofii fierti dintr-o salata de cartofi vor atrage si favoriza inmultirea bacteriilor. Deci, cum suna asta ca noutate? Luati-o cum vreti. Eu (autorul) am de gand sa fiu foarte atent la ceapa de acum incolo.

De asemenea, CAINII NU TREBUIE SA MANANCE NICIODATA CEAPA. Stomacullor nu o poate metaboliza. Deci, nu uitati ca este periculos sa tai o ceapa si s-o folosesti pentru gatit a doua zi. Devine otravitoare intr-o singura noapte si creeaza bacterii toxice care pot provoca infectii la stomac din cauza excesului de secretie de bila si chiar intoxicatii alimentare. Si inca un lucru foarte important : nu achizitionati ceapa sau usturoi la care le-au fost retezate “mustatile”- radacinile , cu o portiune din bulb . Acolo , este deja portita deschisa …

Articol preluat de pe facebook ! 

7 boli care vorbesc despre caracterul oamenilor!

 Multe persoane aud aceasta fraza populara: toate bolile apar din cauza nervilor. Uneori ne gandim la adevarul acestor cuvinte. Totusi, aceste zicale amuzante despre cauza bolilor pot fi si metode de tratament.

Exista mai multe directii in medicina care studiaza influenta psihologiei umane si a psihicului asupra sanatatii fizice. Orice boala, cu exceptia celor infectioase, este un rezultat al unui stres emotional. Insatisfactia, supararea, vinovatia – acestea sunt emotii negative, care pot duce la aparitia bolilor. Pentru a le evita, persoana trebuie sa puna sfarsit lucrurilor care o tortureaza si o ingrijoreaza. 

Pacientii care vor sa scape de boala trebuie sa-si schimbe atitudinea fata de boala si caracterul. Desigur, daca persoana se implica in autosugestie in fata oglinzii, repetandu-si: „Nu sunt furioasa pe soacra mea” sau „Pot castiga multi bani”, fara a simti adevar in cuvintele pronuntate, acestea nu vor avea nici un efect. Fiecare organ are o functie proprie, si rezultatul este o conexiune strict determinata cu constiinta si psihologia.

 Spune-mi ce boala ai ca sa-ti spun cine esti!

Miopia

Persoanele care sufera de miopie sunt nesigure pentru ziua de maine, iar ochii lor sunt tematori sa priveasca la distanta. Pentru a-si recapata abilitatile pierdute, persoana trebuie sa-si recastige increderea in sine, sa lucreze la calitatile sale personale si profesionale, sa-si puna in valoare autoritatea, mai intai in ochii proprii si ca rezultat si in ochiii celor din jur.

Hipermetropia

La persoanele cu hipermetropie, ochilor le este teama sa priveasca ce este aproape, in jurul lor. Probabil persoanei i se pare ca este inconjurata doar de probleme si dificultati, de care nu se poate ascunde. Problema este, din nou, legata de increderea in sine, de inabilitatea de a rezolva problemele care se ivesc si, probabil, de obisnuinta de a face munti de cartita: deseori problemele ni se par mai mari decat sunt de fapt. Daca persoana gaseste resurse de incredere in sine si de confruntare cu problemele zilnice, oricat de mari ar fi acestea, cu siguranta acestea se vor rezolva de la sine. Uneori pot fi necesare si unele schimbari in stilul de viata.

Afectiunile gatului

Ne arata ca ne purtam nepotrivit fata de persoanele din jur, deseori cu persoanele apropiate, si in acest fel ne facem rau. Este bine sa fim atenti la persoanele cu care suntem nedrepti sau prea stricti. Ameliorarea atitudinii fata de aceste persoane vor duce la ameliorarea problemelor de sanatate.

Afectiunile ginecologice

Arata nemultumire fata de partenerul sexual, nedorinta sau teama fata de relatiile sexuale. Deseori motivul pentru acestea poate fi un stres major. Este necesara iesirea din aceasta conditie: modificari in relatia sexuala sau chiar schimbarea partenerului.

Cefalee, hipertensiune arteriala

Acestea sunt semne de stres, hipertensiunea de a rezolva problemele, oboseala acumulata, si un sentiment profund de presiune din partea altei persoane. Un pacient care sufera de astfel de boli, cel mai bine este sa gaseasca cateva zile in care sa se odihneasca: zile de odihna completa in care sa uite de probleme si sa inteleaga ca poate depasi dificultatile si poate rezista presiunii din exterior.

Afectiunile picioarelor

Sunt efecte ale sentimentului ca persoana nu isi poate conduce propria viata, ca cineva o raneste, si nu ii permite sa traiasca asa cum vrea ea. Este bine ca persoana sa se incurajeze si sa incerce sa isi schimbe situatia. Sa isi ia propria viata in maini si sa gaseasca laturi pozitive ale modificarilor deja survenite.

Alergiile

Astazi este dovedit faptul ca alergiile pot sa apara nu doar din cauza prafului, a alimentelor, plantelor si parului de animale, dar si datorita unor persoane sau locuri in care persoanei alergice nu-i place sa stea. Daca i se acorda atentie, va fi gasita sursa alergiei si se va putea modifica atitudinea sau exclude acea persoana. Trebuie acordata o atentie speciala bolilor copiilor, intrucat copiii nu-si pot modifica atitudinea fata de cuvinte, persoane si fata de sine in mod independent inca, si de aceea parintii ar trebui sa-i ajute.

Cel mai probabil boala nu va dispare automat, imediat ce nervii au fost pusi in ordine. Dar exista un adevar – imediat ce un lucru se modifica in viata unei persoane, aceasta va fi capabila sa se vindece, lucru care uneori nu poate fi facut timp de multi ani, cu remedii medicale. Bolile au o legatura cu caracterul, devenind treptat cronice. Desigur, auto – ajutorul este un proces lung si dificil, care poate dura cateva saptamani, luni sau chiar ani, dar recuperarea va fi cea mai mare recompensa pentru efortul depus.

 

 

Principiul combinarii corecte a alimentelor

Este bine ştiut că aproximativ 70% din energia consumată de digestie este de natură nervoasă. Nu vă simţiţi somnoros după masă? Asta se întâmplă tocmai pentru că toate energiile noastre sunt concentrate în digestia alimentelor ingerate. Digestia cheltuie la fel de multă energie ca alergarea, înotul sau mersul cu bicicleta.

Stomacul omului nu este „proiectat” de natură să digere mai mult de o mâncare concentrată odată. Orice mâncare care nu este fruct sau vegetală crudă este mâncare concentrată.

Fiecare specie de mamifere are un tip specific de digestie adaptat biologic unui anumit tip de hrană. Pe această planetă există mamifere carnivore, ierbivore, fructivore, graminivore, omnivore. Există discuţii privitoare la tipul de sistem digestiv pe care îl are omul, însă un lucru e sigur: oamenii nu posedă TOATE aceste tipuri diferite de sisteme digestive. Cu toate acestea, noi ne alimentăm precum un leu, o girafă, un porc, un cal şi o maimuţă. Şi nu numai că adoptăm diferitele diete ale tuturor acestor animale, dar o facem în cursul unei singure mese.

Combinaţiile de mâncăruri incompatibile NU sunt în interesul sănătăţii noastre şi nu ne vor furniza energia de care avem nevoie, forma bună sau deosebită la care aspirăm sau corpul suplu şi armonios la care visăm. Aceste combinaţii ne vor consuma din energie sau chiar ne vor distruge şi bruma de energie pe care o mai avem.

Piatra de temelie a unei sănătăţi înfloritoare este purificarea de toxinele care apar în mod continuu în organism. Problema este că procesul purificării este condiţionat de energia pe care o avem la dispoziţie, ori combinarea nepotrivită a alimentelor în stomac constituie motivul unei veritabile „crize” de energie.

Proteinele sunt digerate în mediu acid iar amidonul nu se digeră în sucul gastric acid, ci într-un mediu alcalin. Astfel, cele două tipuri diferite de alimente – cele bogate în proteine şi cele bogate în amidon – se împiedică reciproc să fie digerate. În acest fel, mâncarea stă un timp mai îndelungat în stomac. Nutrienţii din ea se pierd; şi totul cu o cheltuială enormă de energie. Apoi, această mâncare alterată ajunge în intestine. În stomac stă 8 ore, iar în intestine de la 20 la 40 ore! Imaginaţi-vă 10 m de intestine având de luptat cu această mâncare stricată. De ceea suntem atât de obosiţi după o masă grea.

Un grup de cercetători au arătat că proteinele şi carbohidraţii asimilaţi la aceeaşi masă întârzie sau chiar împiedică digestia. Ei au ajuns la o concluzie: dacă mâncarea este corect combinată, ea este integral descompusă, absorbită şi folosită de corp foarte rapid. În fecale nu va apărea hrană nedigerată.

Principiul combinării corecte a alimentelor a apărut deci pentru a satisface următoarele cerinţe:

- nu dorim să ne consumăm energia inutil;

- nu vrem ca mâncarea să stea un timp îndelungat în stomac să putrezească.

Ceea ce vrem cu adevărat este ca mâncarea să fie digerată într-un timp cât mai scurt (3 ore) fără să putrezească, fără să fermenteze, fără să producă gaze, arsuri, indigestie acidă şi fără să fie nevoie să luăm medicamente după aceea. Vrem ca hrana să treacă repede şi eficient prin intestine şi să nu constituie o sursă de intoxicare pentru organism.

Pentru a satisface aceste cerinţe trebuie să ne hrănim cu un singur aliment concentrat la o masă. Nu trebuie să credem astfel că vom muri de foame. Există anumite condiţionări fiziologice ale organismului uman şi este înţelept ca ele să fie respectate.

Există o cale simplă de evitare a întregii probleme. Dacă dorim să mâncăm brânză, este bine să fim conştienţi că aceasta ar trebui să fie singura hrană concentrată la acea masă. Adică să nu mai adăugăm alte alimente concentrate pe lângă cel pe care-l avem deja. Nici cartofi, orez sau pâine, ci o hrană cu un procent mare de apă, adică legume. Să nu uităm: cu cât fierbem mai mult legumele, cu atât viaţa şi aportul de apă din ele scade.

Exemple:

- Dacă mâncăm brânză, putem să o mâncăm cu salată, nu trebuie să o combinăm cu cartofi, orez, pâine. Legumele verzi se digeră în orice fel de combinaţie. Dacă gătim legumele pentru a le mânca cu brânză, consumăm şi o salată de crudităţi împreună cu această mâncare.

- Dacă mâncăm cartofi copţi cu unt, împreună cu ei putem mânca dovlecei, fasole verde dar şi salată. Ca regulă, să reţinem: putem mânca amidonoase (cartofi, orez, fasole verde, paste făinoase, mazăre) cu legume gătite (dovlecei, morcovi, conopidă, ţelină, varză, vinete, usturoi, fasole verde) DAR ŞI CU SALATĂ. Dacă dorim să mâncăm brânză cu salată, nu trebuie să folosim pâine.

Animalele din natură, care se bucură de o sănătate mult mai bună ca a omului, nu combină alimentele incorect; ele mănâncă o mâncare odată. Spre deosebire de animale, noi mâncăm tot ce ne cade in mână, înclusiv pe ele.

[…] Unde ne-au dus actualele obiceiuri alimentare? La supragreutate, boli de stomac, ficat, rinichi, tensiune, boli de inimă, cancer.

 Sanatate cu alimente alcaline 

 

Motivul pentru care unele dintre alimentele din zilele noastre au devenit daunatoare sanatatii sunt la fel de multe ca si varietatea alimentelor periculoase insasi. Un adevar evident apare la prima vedere : toate alimentele „rele” au natura pronuntat acida , iar acest lucru duce la un dezechilibru al celulelor, metabolismului, afectand sanatatea si frumusetea corpului uman. Si desi nu suna parca destul de infricosator, efectele nocive ale alimentatiei acide ne ataca deopotriva atat pe moment, cat si pe termen lung. Solutia se impune de urgenta prin adoptarea unei diete preponderent alcaline.

Acid = periculos !!!

Ph-ul sangelui nu este altceva decat primul indice in masurarea alcalinitatii fluidului vital al vietii. Sangele perfect sanatos este usor alcalin (cu indicele intre 7.35 – 7.45). Un pH de 7.0 este pur si simplu neutru, un pH peste 7.0 este alcalin, pe cand pH-ul aflat sub indicele 7.0 este acid, adica primul pas spre probleme si afectiuni. PH-ul acid apare in primul rand din cauza unei diete predominant acidifianta, fiind urmat apoi de stres emotional, acumulare de toxine sau orice alta afectiune care priveaza celulele de oxigen sau de alti nutrienti. Organismul va incerca sa se apere de acidifierea propriului pH folosind rezervele de minerale alcaline. Daca dieta zilnica nu contine alimente alcaline, acumularea de acizi oxidanti in celule poate incepe in doar cateva minute. Motivul pentru care acidozele alimentare s-au dezvoltat atat de mult in zilele noastre este datorat in mare masura asaltului junk food. Pe langa mesele junk, obisnuim sa ne luam zilnic portia periculoasa din alimente procesate, faina alba, zahar, bauturi acidulate peste care troneaza campionul oxidantilor, temutul aspartam.

Alimentatia alcalina

Majoritatea legumelor si fructelor contin elemente alcaline intr-o proportie covarsitor mai mare decat restul alimentelor. Cu mici exceptii in care unele dintre ele ne aprovizioneaza chiar cu acizi „buni”, cum ar fi hreanul, ceapa, usturoiul, orzul, graul spelta si multe legume. In cazul lor s-a observat cel mai bine duelul „acid bun” – „acid rau”. Astfel culturile traditional organice sau crescute biodinamic din amintitele alimente contin mai putini acizi oxidanti „rai”. Alte surprize sunt oferite de fructele si legumele pe care din obisnuinta le asociem cu aciditatea sau cu gustul acid. In urma digestiei, chiar fructe acre cum sunt citricele sau legume in genul rubarbei se descompun in produsi alcalini. Cel mai faimos reprezentant este chiar lamaia. O data ajuns in stomac sucul de lamaie isi schimba pH-ul datorita digestiei si devine alcalin.

TIPURI de ALIMENTE

Legume alcaline: broccoli, telina, castravete, vinete, conopida, ceapa, spanac, rosii; Fructe alcaline: mere, caise, avocado, banane, struguri, citrice, piersici, pere; Fructe acidifiante: coacaze, prune, fructe glasate; Cereale acidifiante: ovaz, paine, faina alba, paste fainoase, orez decorticat; Leguminoase si fructe acidifiante: fasole, naut, soia, linte; Lactate acidifiante: lapte pasteurizat sau fiert, branzeturi procesate, inghetata; Proteine animale cu efect pronuntat acidifiant: slanina, mezeluri, afumaturi, toate tipurile de carne; Grasimi si uleiuri acidifiante: untura animala, ulei de avocado, ulei de porumb, ulei de susan, ulei de floarea-soarelui, ulei de masline rafinat; Alcooluri cu efect acidifiant: bere, lichior, bauturi spirtoase, vinuri.

Pentru a mentine starea optima de sanatate, dieta zilnica ar trebui sa contina 70% alimente preponderent alcaline si 30% alimente acide. Insa, pentru a ne recupera sanatatea, proportia se modifica notabil. Aproximativ 80% din alimente trebuie sa aiba origine alcalina, iar restul acida!

Alimente care-si modifica PH-ul in functie de modul de preparare: rosiile , vinetele, varza , castravetii , cartofii , prin prajire sau fierbere !
Exista insa si categoria alimentelor a caror natura nu a putut fi pana in prezent clarificata. Unele dintre ele sunt parte integranta a dietei zilnice a tuturor, dar in functie de modul in care sunt preparate sau consumate isi pot schimba usor pH-ul. Aici gasim: nucile braziliene, varza de Bruxelles, ouale, ceaiul verde, mierea, laptele nepasteurizat, cartofii, semintele de dovleac si de floarea-soarelui, iaurtul, varza murata. Se stie demult ca un biocalciu de natura oceanica (coral) sau enzimolitic (din coloana vertebrala de vitel) ionizat pozitiv produce alcalinitate . Nu uitati nici de argila (lut) dizolvata in apa de fantana sau plata !

7 responses to this post.

  1. Posted by Petruta on 31 octombrie 2010 at 22:06

    Caut de mult astfel de informatii si ma bucur mult ca ni le oferiti, asa pot sa modific multe din obiceiurile gresite pe care le fac.

    Răspunde

  2. Multumesc!Interesant,foarte important ceea ce am citit!Daca vrei poti sa adaugi blogul tau ,aici: http://www.salondecoafura.blogspot.com……multumesc ptr tot!am remarcat ca am avut o modificare….nu am mai simtit arsuri in stomac in seara asta!esti un adevarat vraci!cu respect!angi

    Răspunde

  3. Posted by Andreea on 2 aprilie 2010 at 12:46

    ff bun articolul si interesant

    Răspunde

  4. Posted by Badila Cristian on 31 martie 2010 at 21:53

    Foarte bune articolele, in deosebi cel referitor la alcalinitate si aciditate, pentru ca asa cum a spus cineva omul este un sistem digestiv inzestrat cu creier, de unde rezulta ca diferitele senzatii ale aparatului digestiv se transforma automat in ganduri si chiar in stari sufletesti.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: